Wtf


Hej alla ivbarn, nu är det Amanda som skriver.. Jag kom hem för en stund sedan, slutade kvart i 2 idag, egentligen 1 men valde att stanna kvar lite längre för jag va med alla coola killar. Lägger upp bilder sen,  Myhoe din tur att skriva inlägg nästa gång. Pussssssss

Hej allihopa, nu är jag hemma.. Slutade kvart i 2 idag, egentligen klockan 1 men jag valde att stanna längre. Lägger upp bilder senare men nu lägger jag upp en på mig & sandra & isabelle (fd. ivbarn), den är från Hulesärken! puss /amanda

Sandra, jag & Isabellé (fd.ivbarn) från någon av de första dagarna i skolan, vi hade gjort fina namnhattar! (haha)

Kommentarer
Postat av: zaina

sötisaaaaaaaar<3<3

2009-09-12 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0