Veckans IV-barn!

Vi tänkte köra en grej här i bloggen, veckans IV-barn.. Det betyder att varje fredag så ska vi utse en från IV som visat sig vara ett riktigt IV barn! :D



Denna vecka har jag (amanda) kommit fram till att MAJJHOE är veckans ivbarn.. Så jag tänkte att jag skulle berätta lite om denna Majjhoe aka. Alexander..
Majjhoe har jag känt i ett år nu ungefär, sen första året på IV och han är en väldigt trevlig person haha.
Detta året så har vi börjat i samma klass, så på tor-fre så går vi i våran lilla klass med Zainab & lite annat folk, vi har även matlagning tillsammans & idag hade vi bollhall(?) där jag inte va med utan bara kollade på när killarna hade friidrott. Men iallafall, Majjhoe är oftast på väldigt bra humör & när han inte får bestämma så går han bara ut ur klassrummet & kommer inte tillbaka :P haha



( Majjhoe, Majjo, Majo, Majonäs, Myhoe, Alexander, det finns många namn för denna kille.. Haha men här är från gårdagen när vi lagade mat & Majjo gjorde kaninmat!! )


Kommentarer
Postat av: zaina

naaaaajjjs

2009-09-12 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0