Veckans IV-barn 2!

Vi kör en tjej & en kille varje vecka istället, hehe!!

Veckans IV tjej denna vecka är Elin.. Hon går också andra året på IV & jag har känt henne sen 9an då vi gick på samma skola. Men iallafall, Elin är alltid på glatt humör & jääätttesnäll. Första året på IV gick vi tillsammans på växtkraft, utan henne vet jag inte vad jag skulle gjort. Tack vare växtkraft så fick jag en "nära" relation med henne haha. Men nu går vi inte i samma klass längre, det är rätt tråkigt men vi träffas på raster, bussen & helger så det är bra ändå. Hahaha detta blev ju helt fuckat jaja, Majjhoe din tur nästa gång! :P

(btw det är jag som har skrivit alla inlägg förutom det med världens längsta rubrik)



Söt-Elin idag i skolan när hon, jag & Julia kollade på Zainab & hennes sexiga afrikanska dans.. Kanske ska filma lite african dance moves & lägga upp här?? Hahaha "veckans afrikan dansare" det skulle vart något puss


Kommentarer
Postat av: zaina

sötiiiiiis<3

2009-09-12 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0